piątek, 22 kwietnia 2016

Navy & pink

Zainspirowana kwietniową paletką Primy skleiłam taga dla Na Strychu. Przyznam, że połączenie granatowego i różowego było mi do tej pory obce i potraktowałam ten projekt jako wyzwanie :) I wiecie co - prawie wszystkie niebieskie media mam w odcieniach turkusu, więc tak naprawdę całe tło podkolorowałam praktycznie jedną mgiełką DecoArt ;) 

Got inspired by April's Prima Product Picks palette, I've created a tag for Na Strychu :) I must admit that the combination of navy and pink was definetely out of my comfort zone, but I took up the challenge ;) And you know what - almost all my blue media are more like turquoise shades, so actually the whole background is coloured with just one DecoArt mist ;)






It's my take on April Prima Product Picks :)

APRIL 2016 PPP

DT Na Strychu

4 komentarze:

  1. Przepiękny ten tag, jest, co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! ;) Rzeczywiście, piękne połączenie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny, jakie cudo... Mediowe tła wychodzą Ci niesamowicie, ile szczegółów i jak to wszystko jest zgrabnie zgrane to się w głowie nie mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...