sobota, 17 października 2015

Morskie opowieści / Sea stories

A jakby tak ze świątecznej kolekcji zrobić pracę przypominającą lato...? Przed Wami totalnie bałaganiarski, mediowy, postarzony tag w morskim klimacie na deskach z nowej kolekcji LOFT Christmas od UHK Gallery, czyli moja dzisiejsza inspiracja na uhakowym blogu :) 

How about using Christmas papers to create some summer design...? Here it is - sea-related, absolutely messy, mixed-media and distressed tag on the wood paper from a brand new UHK Gallery collection LOFT Christmas, which is my today's inspiration on UHK blog :) 










Pracę zgłaszam na wyzwania:

"What WOOD you say?" w PR SZOK - tło taga to papier z motywem desek :) 






Olga

13 komentarzy:

  1. Wspaniały bałagan i bardzo ciekawe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne! Mimo, że sama nie zrobię raczej nigdy tak pochlapanej i "zabałaganionej" pracy, to u Ciebie budzi u mnie zachwyt! Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!! jaki niesamowity klimat tu stworzyłaś ! faktycznie poczułam się jak w porcie! niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  4. w sieciowych galeriach już mnóstwo świątecznych prac a tu takie fajowe urozmaicenie :) sama jeszcze wykańczam morski albumik a co tam! ;) piękny tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w nim, totalnie mnie zachwycił!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w nim, totalnie mnie zachwycił!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no :) Ola :) zbieram się do komentarza, ale chyba wystarczy, jak napiszę :) - świetna robota! Dzięki za udział w wyzwaniu PR SZOK.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu październikowym ScrapShop!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolory <3
    Dziękuję za wspólną zabawę w drewnianym wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...