poniedziałek, 12 października 2015

Kwiatowy shadowbox / Floral shadowbox

Dzisiaj na blogu UHK Gallery znajdziecie moją shadowboksową ramkę, zupełnie niepasującą do śniegu za oknem ;) Wykorzystałam tutaj tęczowy brzózkowy papier z nowej kolekcji On my owl i użyłam go jako tło dla całej kompozycji. Wszystkie elementy zostały rozjaśnione lekko gesso i chlapnięte białą mgiełką ;)

Today, on the UHK Gallery blog, you can see my shadowbox frame, which completely doesn't match the weather outside (it's snowing in Poland) ;) The rainbow birch paper from a new On my owl collection is a background of the whole composition. I used gesso here and there over all the elements and made some splatters with white mist as well ;)










Olga

6 komentarzy:

  1. Piękny i bardzo romantyczny, podoba mi się, jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki on genialny! taki delikatny a do tego te mocne kolory kwiatów! po prostu megaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudo :D świetnie się te drzewa sprawdziły jako tło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i delikatna kompozycja! ps. ja też mam taką ramkę, która czeka na moją wenę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...