niedziela, 15 czerwca 2014

Kartki z maratonu z Enczą

Z niemal trzymiesięcznym opóźnieniem pokazuję kartki, które udało mi się stworzyć na maratonie scrapowym z Enczą w Bielsku :)

Pierwsza z nich jest typowo romantyczna i kwiatowa.

Zakochałam się w tym niebieskim papierze :) Notabene ścinki wykorzystałam niedawno do stworzenia blejtramu (również na warsztacie z Enczą - tyle, że online ;))


Efekt bardzo mi się podoba, chociaż żałuję trochę, że nie poszalałam tak jak inne dziewczyny, których prace wręcz uginały się od ilości warstw ;)


Druga kartka w już nieco innym klimacie :)


Trochę się z nią namęczyłam i coś mi w niej długo nie grało, aż w końcu poczułam się usatysfakcjonowana, gdy dostałam materiały do drugiej części warsztatu - ramki na blejtramie - i znalazłam wśród nich napis, który idealnie pasował do ważki.



2 komentarze:

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...