niedziela, 15 grudnia 2013

BN 2013: fioletowy świt żywych trupów ;)

W tym roku uruchomiłam naprawdę dużą produkcję kartek bożonarodzeniowych :)

Oto pierwsza z nich, z której jestem chyba najbardziej dumna :)

Stemplowanie u dołu kartki przywodzi mi na myśl tytułowy świt żywych trupów ;) ale dokładnie o taki efekt mi chodziło :D


Fioletowe tło okala śnieżna "ramka" powstała z drobnoziarnistej pasty strukturalnej (z Lidla) posypanej obficie brokatem - niestety nie widać tego zbyt wyraźnie.


Piękną bombkę-śnieżynkę przywiozłam z Craftshow, pochodzi ona ze sklepu Scrapek - cały zestaw jest rewelacyjny! 


Kartkę zgłaszam aż na 3 wyzwania:
Lemonade - prostota
Scrapujące Polki - wyzwanie ekspresowe #64


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...